NEWSLETTER
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o
wydarzeniach i promocjach
zaprenumeruj nasz biuletyn:
Twój e-mail:

Spółka MARYWILSKA 44, (spółka zależna JHM Development) właściciel  Centrum Handlowego MARYWILSKA 44 mieszczącego się na warszawskiej Białołęce właśnie uzyskała prawomocne pozwolenie na użytkowanie II etapu rozbudowy obiektu.  W ramach zrealizowanej inwestycji Centrum  powiększyło się o prawie 2 000 m2, na których znalazło się 11 nowych lokali handlowych , patio przeznaczone na m.in. na organizację targów iwystaw oraz część administracyjno-biurowa. Trwa komercjalizacja nowej części handlowej, która powstała w przedłużeniu prestiżowego Pasażu Głównego.

„Pierwsi najemcy otworzą swoje butiki już 1 marca. W sąsiedztwie nowych lokali handlowych usytuowano patio – przestronne i eleganckie miejsce odpoczynku dla Klientów, które spełni także funkcję rozrywkową. Będą tu organizowane cykliczne imprezy dla klientów centrum handlowego. Zainaugurują je zaplanowane pod koniec marca Targi Wielkanocne wraz z szeregiem imprez towarzyszących zarówno dla dorosłych jak również dla dzieci. Jestem przekonana, że nowy pasaż podniesie atrakcyjność naszego Centrum i przyniesie nam dodatkowe przychody. „- powiedziała Małgorzata Konarska, prezes spółki Marywilska 44.

Generalnym wykonawcą inwestycji była spółka MIRBUD S.A.

Po zakończeniu II etapu rozbudowy łączna powierzchnia CH MARYWILSKA 44 wynosi już ponad 65 000 m2 powierzchni użytkowej, na której do dyspozycji klientów znajduje się  ponad 1300 sklepów Centrum dysponuje parkingiem naziemnym na 4500 samochodów. Każdego miesiąca Centrum odwiedza blisko 300 tysięcy Klientów.

W III etapie rozbudowy centrum handlowego spółka MARYWILSKA 44 zamierza wybudować w bezpośrednim sąsiedztwie CH MARYWILSKA 44 Park Handlowy MARYWILSKA 44 o powierzchni 12 000 m2.

„Obecnie dobiegają  końca procedury administracyjne związane z uzyskaniem
pozwolenia na budowę. Nowy park handlowy ma szansę powstać jeszcze w tym roku. Jestem przekonana, że nasz nowy projekt pozwoli stworzyć kolejny dobry produkt na rynku, zaplanowany pod katem marketingowym i biznesowym,  a połączenie przemyślanego planu biznesowego, architektonicznego i marketingowego będzie stanowiło niepowtarzalny atut
naszej inwestycji.”
powiedziała Małgorzata Konarska Prezes MARYWILSKA 44.

 

Projekt i wykonanie zz-soft
Wszelkie prawa zastrzeżone, kopiowanie materiałów zawartych na stronie bez uprzedniej zgody właściciela jest zabronione.
Copyright © 2010 marywilska44.waw.pl